New definition of guitar amps !!! Obecnie gitarzyści mają do wyboru dwa rodzaje wzmacniaczy: head i combo. My proponujemy zupełnie nowy rodzaj sprzętu: Stomp-Head. Dajemy gitarzystom prawdziwy, w pełni analogowy wzmacniacz o wyjątkowo małej wadze i gabarytach ale potężnym brzmieniu. Można go położyć na scenie obok efektów, zamontować w pedalboardzie lub używać w sposób tradycyjny umieszczając na kolumnie gitarowej. Wzmacniacz ma wbudowane przełączniki foot-switch umożliwiające szybkie operowanie jego funkcjami podczas gry. Można do niego podłączyć również zewnętrzny kontroler zarządzający funkcjami wzmacniacza. Przekonasz się jaka to wygoda móc zabrać ze sobą swój wzmacniacz gdzie tylko zapragniesz.
Moc wyjściowa 70W RMS z możliwością redukcji do 40/7/4W
Wydajność stopnia mocy: 140Watt
2 kanały: CLEAN i LEAD
3 rodzaje brzmień: CLEAN, CRUNCH i DRIVE
4-przełączniki foot-switch
Szeregowa pętla efektów
Wyjście liniowe z symulacją gitarowej kolumny z głośnikowej
Selektor mocy wzmacniacza
Selektor impedancji kolumn głośnikowych
Ogranicznik mocy do pracy w studio lub w domu
Stomp-Head to innowacyjna konstrukcja wzmacniacza gitarowego będącą alternatywą dla produkowanych obecnie wzmacniaczy typu head oraz combo. Stomp-Head posiada wzmacniacz oraz sterowniki foot-switch zintegrowane w jednej obudowie. Małe gabaryty i niewielka waga tego wzmacniacza sprawia że jest on niezwykle wygodny w transporcie - jeśli używasz „pedalbord'a” możesz zainstalować w nim wzmacniacz wraz z innymi efektami - będziesz miał wszystko w jednym „kejsie”. Stomp-Head to urządzenie, które kładziesz na scenie jak typowy efekt, masz szybki dostęp do przełączania funkcji wzmacniacza przełącznikami foot-switch zainstalowanymi w jego obudowie. Wzmacniacz można umieścić również jak typowy head na kolumnie głośnikowej. Jeśli używasz zewnętrznego kontrolera nożnego do sterowania funkcjami wzmacniacza to w tym celu masz do dyspozycji dodatkowe wyjścia umożliwiające sterowanie wzmacniacza twoim kontrolerem.
Stomp-Head 4.SL jest w pełni analogową konstrukcją, posiada układy lampowe kształtujące brzmienie w układzie przedwzmacniacza oraz stopnia mocy. Wzmacniacz jest wykonany w technologii MTD (Master Tube Design) w którym układ lampowy jest w pełni odpowiedzialny za dynamikę i brzmienie stopnia wyjściowego wzmacniacza. Technologia ta wykorzystuje wszelkie najważniejsze cechy lamp, które decydują o brzmieniu wzmacniaczy gitarowych. Dajemy gitarzystom prawdziwy, w pełni analogowy wzmacniacz o wyjątkowo małej wadze i gabarytach ale potężnym brzmieniu. Praktyczna głośność i charakter brzmienia wzmacniaczy opartej na technologii MASTER TUBE jest taka sama jak tradycyjnych dużych wzmacniaczy lampowych o tej samej mocy.
Gitarzysta ma do dyspozycji dwa kanały: CLEAN i LEAD, które wybiera się za pomocą przełącznika nożnego. W kanale CLEAN jest dostęp do dwóch różnych brzmień: czystego lub lekko zabrudzonego typu CRUNCH. Nasycenie barwy CRUNCH jest regulowane płynnie potencjometrem i załączane przełącznikiem nożnym. Tak więc w rezultacie gitarzysta ma do wyboru trzy różne brzmienia, które może szybko przełączać pomiędzy sobą.
W sekcji wyjściowej MASTER jest dodatkowa regulacja BOOST załączana również przełącznikiem nożnym. Dzięki niej gitarzysta ma możliwość „miksowania się” na scenie samemu. BOOST umożliwia jednym przyciśnięciem przełącznika podbicie siły głosu wzmacniacza (np. w partiach solowych).
Do dyspozycji jest szeregowa pętle efektów oraz wyjście liniowe z symulacją kolumny głośnikowej co sprawia, że wzmacniacz można podłączyć do wejścia miksera lub wzmacniacza mocy z szerokopasmową kolumną głośnikową uzyskując dźwięk zbliżony do barwy kolumny gitarowej.
Dodatkowo wzmacniacz ma przełącznik umożliwiający wybór mocy wyjściowej. Dostępna jest również opcja redukcji mocy umożliwiająca ciche granie w domu lub studio. Dzięki temu można ćwiczyć lub nagrywać przy małej głośności wykorzystując w pełni pracę stopnia mocy. Bez zmiany ustawień wzmacniacza można uzyskać to samo brzmienie, które mamy na scenie przy pracy wzmacniacza na dużej mocy.
Do wzmacniacza można podłączyć kolumny o oporności 4, 8 lub 16ohm. Wybór oporności ustawiany jest przełącznikiem znajdującym się na płycie tylnej wzmacniacza.
Moc wyjściowa: 70W dla 4ohm i 8ohm 50 W dla 16ohm
Power brake - możliwość redukcji mocy do 40W oraz 7/4Wat
Ogranicznik mocy wyjściowej - dwa tryby STUDIO i STAGE. W pozycji STUDIO moc wzmacniacza jest dziesięciokrotnie mniejsza. W zależności od położenia selektora mocy wyjściowej jej zakres wynosi 4-7Wat.
Selektor napięcia zasilania 230V/50Hz lub 115V/60Hz (występuje jako opcja)
Wymiary (wys x sz x gł) 90 x 385 x 190 mm
Waga 3.1kg
1. CLEAN-CH. Rock / C-2121. CLEAN-CH. Rock / C-212
2. CRUNCH-CH. Rock / C-2122. CRUNCH-CH. Rock / C-212
3. LEAD-CH. Rock / C-2123. LEAD-CH. Rock / C-212
4. LEAD-CH. Metal / C-2124. LEAD-CH. Metal / C-212
5. LEAD-CH. Rock / C-2125. LEAD-CH. Rock / C-212
6. CLEAN / LEAD-CH. Metal / C-2126. CLEAN / LEAD-CH. Metal / C-212
Możemy się założyć, że nie widzieliście jeszcze heada gitarowego w formie stompboxu.
Jest to najbardziej poręczny i wszechstronny wzmacniacz, jaki istnieje na rynku. Konstrukcja... czytaj więcej »
Obecnie muzycy mogą przebierać w różnego typu wzmacniaczach, które różnią się kształtem i rozmiarem, ale Stomp-Head 4.SL ma naprawdę niesamowitą formę.
To nie jest efekt gitarowy.... czytaj więcej »
"Z kopem i z pomysłem"
Dzięki Taurusowi Stomp-Head nigdy więcej nie będziesz musiał stresować się w trakcie występu.
Łatwość w transporcie, minimum kabli, proste podłączenie... czytaj więcej »
Stomp-Head miał być w zamyśle alternatywą dla ciężkich i niemobilnych wzmacniaczy, przy zachowaniu pełni brzmienia.
Koncepcja zabudowania całości sprzętu w pedalboardzie brzmi bardzo... czytaj więcej »
Dwa kanały, trzy typy brzmienia, 70 Watt!
Kompletny wzmacniacz zawierający końcówkę mocy- mniejszy od kartonu do butów!
W zakresie cenowym w którym znajduje się Stomp-Head można... czytaj więcej »
Guitar amplifiers disguised as effect pedals are nothing new, but most are fairly limiting in one way or another. Usually, the space-related convenience leads to an inconvenience in the tone or... czytaj więcej »